onsdag 14 april 2010

Stylingtips

Jag skulle vilja dela med mig av några stylingtips för er som inte har en alltför flådig bil.
Med små medel kan man åstadkomma mycket!
Då det är min födelsedag imorgon så hade grabbarna i familjen idag "pimpat" den lilla gröna stallbilen som jag har för att åka fram och tillbaka till jobbet med.

Bilen är en aning blygsam i vanliga fall. Grön med en och annan rostfläck, inga fungerande lås, vindrutetorkarna ur funktion och ett tjockt lager grus, halm och lera på golvet.
Med andra ord hög tid för en makeover!

I morse "lånade" Björn bilen för att byta till sommardäck som han sa.

Följande hände:



Rent och snyggt in i minsta hörn och en ljuvlig doft av gran och dödskalle!
Flaggorna på taket får en att känna sig lite kunglig.
Men det bästa av allt mitt namn i glänsande bokstäver av silver på bakluckan.
Fast vad som menas med de där siffrorna fattar jag inte alls...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar