söndag 6 december 2009

Avslutningsfest och lucka 6

Tack till RMK:s styrelse för en mycket fint anordnad avslutningsfest igår eftemiddag! Den fina lokalen vid Ultunarestaurangen gav alla sittande "närkontakt" med händelserna framme vid podiet.

Alla bjöds på landgång och då undertecknad själv inte gillar sill så bytte jag min ände av mackan med min bordsgranne till vänster varvid jag själv fick två ändar med rostbiff!

Vi gäster uppskattade verkligen att styrelsen presenterade sig inför massan! Det känns bra att få ett ansikte på alla namn.

Efter att vi intagit maten så var det sedvanlig prisutdelning. Bilder på detta kommer inom kort.

Festen avslutades med det alla otåligt väntat på, RMK:s årliga lotteri! En fråga har jag dock. Hade Rune ett finger med i lottdragningen..?

Vi var många som tog bilder på tillställningen. Har ni lyckats knäppa några fina eller kanske spektakulära bilder (vilket man gärna får på folk som äter...) så får ni gärna skicka över dem så ska jag göra ett bildspel. 018500749@telia.com är adressen.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar