onsdag 21 november 2012

Cafeteriabygget- goes on


Arbetet med iordningställandet av den nya Cafeterian fortsätter i långsam takt.
Denna helg (17-18/11) var uppslutningen sällsynt svag, då endast Thomas Isenborg anmälde sig. Det enda som blev gjort var att jag hämtade ett nytt fönster och en ny helglasad altandörr som A-Fönster skänkt till oss samt att jag spacklade lite på en vägg.
Det enda positiva var att jag fick lite uträttat hemma istället.

Arbetet med mattläggningen har startat. Det utförs av M2-Ytskikt som även har skänkt plastmattan till oss.

Är det någon som vill jobba på vardagar istället, kontakta Håkan Blomqvist, 070-688 40 77 så kan jag berätta vad som skall göras.

Jag hoppas på bättre uppslutning nästa veckoslut, det skulle vara toppen att kunna färdigställa utvändiga arbeten, främst ytterpanelen.

Med vänlig hälsning
Håkan Blomqvist




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar